maanantai 12. maaliskuuta 2012

BLOG CHALLENGE

helllöy agaaain (;

eftersom ja bloggar nu igen så fick ja genast en ny sak att blogga om av elin, alltså blog challenge ! skall nu alltså skriva ner 7 saker om mig, sedan ge vidare challengen till 5 personer att göra (:


• jag äääääälskar sommaren !
• har en liten kissemiss hos min mamma som heter nelli (:
• mina vänner är en mycket stor del av mitt liv och är typ viktgast till mej, efter familjen alltså:)
• försöker alltin hålla låvningar jag gjort till mejsjelv men dom håller nästan aldrig, hahah !
• ser alltin på täydelliset naiset & salkkarit !
• bor hos min mamma på lande och hos min pappa på landet :DDd
• ÄLSKAR ATT FOTA ! har just nu en nikon d3100 men tänker skaffa en bättre sen senare:)


nellii 




där ! jag ger nu challengen till jasmine, olivia, lusse, och krafuuliin  ^^


//amanda's

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti